Saturday, July 11, 2009

gopeng..

assalamualaikum..

hurm..sebenarnya nk promote satu tempat..
best..kt gopeng..
dekat je kt matrik perak(KMPK)..

nama tempat ni,Kem Murni Gopeng..
cantik tempat dia..
sesuaila kalau nk buat pgram motivasi,kepimpinan @ etc..

tempat ni xde chalet..tp
ada rumah buluh..memg totally sume buluh..dia buat 2 tingkat..cantik..:)
atap rumah tu atap rumbia..(mengekalkan keaslian warisan nenek moyang..:) )
boleh muat dlm 20 hgga 30 org..(nk selesa 25 okla)
ada 4 buah..2 sebelah kanan n dua sebelah kiri..tgah2 dia tanah lapang..
(sesuai untuk pgram yg melibatkan lelaki n perempuan)
sebelah rumah buluh ni..ada sungai..bersih n jernih air dia..memg best.

pastu ada kawasan lapang.kira mcm padangla..untuk game.
ada 1 dewan terbuka..
ada 3 tandas..
1 surau..(saiz sederhana)

kalau nk buat explorace pun boleh..
selalu kalu buat kem..kite redah hutan..
tempat ni lain..
kite redah gua..hehe
nama gua tu , Gua kandu..
best sgt2..pengalaman pertama masuk gua nie..
byk khazanah dlm gua ni..
memg diorg jgala..
ada flying folk dlm gua nie..
mencabar jugakla..kalau xdak torchlight..memg susahla..gelap terus!
so,kena bwk torchlightlaa..
ada sarang kelawar..byk plak tue..

sedikit gambar..



gambar sebahagian peserta semasa pengisian di dewan terbuka



padang yg luas..



juga di padang



kat tepi sungai..



sebelum masuk gua..



semasa jelajah Gua Kandu



Gambar dlm Gua Kandu

hurm..memg xrugila g tempat nie..
best sgt2..:)
p/s:dlm proses mendapatkn gambar tempat..nnti sy upload gambar lg.

with love :nuramna najihah

No comments:

Post a Comment