Sunday, December 26, 2010

apekah?

assalamualaikum..
hari ni keluar dengan rumate ..
pegi shopping..
beli barang keperluan dapur..
eh!..keperluan bilik..=)

tengah jalan-jalan cari kasut..
tak dak yang berkenan..
jalan lagii..

singgah satu kedai..
kedai pakaian..
sedang belek-belek pakaian..
nampak sorang pekerja..
dia pakai subang (anting-anting) dan rambut pendek gaya perempuan..
lembut je gaya dia..

dia datang kat saya..
"ye kak, nak beli apa?"
mak aih..sekali lelaki!
gulp!
"akak! akak nak yang mana?"
err..nak beli ni..(saya dh pilih apa yang saya berkenan dan tunjuk kat dia)
"ok.kejap ye kak"
dia pegi kaunter..
saya?
terkejut dan..
saya rasa geli geleman disitu..haha


muka nampak mcm perempuan..
dan saya pun nampak dia mcm perempuan..
saya confius tapi takdela sampai nak fokus kat dia je..


tiba-tiba masa kat kaunter..
"weyh , mu chek meta kod ni bape riya? kod dua na lape" (cuba cek kejap kod ni berapa ringgit?kod 268")
pekerja tu cakap kat kawan dia yang kat kaunter..
ternganga saya..
"sekali orang kelantan la plak"haha...
kawan dia tu pun gaya sama dengan dia..
"rm **..bukuh ke dio lalu deh" (Rm**..bungkus kat dia terus ea)..

saya tengok je diorang cakap..
"ingatkan sorang je,rupanya dua-dua..ish2x!"

dia panggil saya..
"akak dah siap..eh,akak taknak beli yang lain ke?banyak lagi yang lawa-lawa nie.."

"eh,takpe-takpe.mekasih"
keluar kedai sambil tahan gelak..
aduii..haha

geli saya..
sampai bilik..teringat lagi..
haha..

*saya dapat hadiah besday 6 bulan awal..rumate dah kasi siap2x...
saya sangat suka dgn hadiah tu..
terharu sgt,.wink2x..

okla..
tu je nk cite..

with love : siti nurfarehan

No comments:

Post a Comment