Tuesday, December 22, 2009

zionis..

assalamualaikum..

mari kita singkap propaganda zionis laknatullah ni..
biar umat islam sedar bahawa isu umat palestin adalah isu umat islam sedunia..
bersama-smalah kita berusaha menyelamatkan tanah suci palestin..
kalau xmampu seperti salahuddin al-ayubi yg menakluk palestin tanpa pertumpahan darah..
maka,ambillah semangatnya untuk meyokong dan membantu umat islam bebaskan Al-aqsa!

Israel Raya adalah cita-cita kelompok zionis yang begitu yakin bahwa Raja Israel akan bertahta kembali, memimpin dunia dgn singgahsananya yang indah dalam Haikal Sulaiman yang akan dibangun diatas reruntuhan Masjid Al-Aqsa.

Untuk mewujudkan cita-cita ini, Zionis internasional bersungguh-sungguh bekerja secara rapi. Beberapa diantara pekerjaan/agenda yang sedang dan akan dilaksankan kaum zionis :

@. Membuat pemahaman keliru bagi ummat Islam dunia tentang Masjid Al-Aqsa. Mereka menyebarkan gambar kubah Masid Umar (Dome of the Rock) keseluruh dunia dan menyebutnya sebagai kubah Masjid Al-Aqsa. Padahal keduanya amat berbeza walau dalam satu kompleks. Hal ini agar ummat islam tidak akan tahu bila masjid Al-Aqsa yang sebenarnya runtuh.

@. Menghancurkan masjid Al-Aqsa dengan cara yang tersembunyi dan perlahan. Sejak beberapa tahun lalu telah diketahui adanya terowongan yang berada di kawasan Masjid Al-Aqsa dan semakin membesar. Jika terus digali lama-kelamaan Masjid tidak akan kuat menahan beban.

@. Mencetak batu-batu khusus bahan pembuatan Haikal Sulaiman . Batu-batu ini sudah dihasilakan secara terang-terangan, bahkan sudah diberi nombor urutan pada tiap batu.

@. mengumpulkan negara-negara Arab untuk dipimpin oleh seorang yang mendokong program Zionisme. Dengan kuasa diktator serta memusuhi gerakan Islam.

wallahua'lam..

with love :nuramna najihah

No comments:

Post a Comment